Jako internauci coraz lepiej zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszystkie witryny, które odwiedzamy, są godne ponownych odwiedzin w przyszłości, a co dopiero polecenia ich rodzinie czy znajomym. Wraz z szybkim rozwojem Internetu w ostatnich latach rozwijały się bowiem możliwości stron internetowych, zarządzanych przez konkretne firmy, których celem jest sprzedaż swoich usług oraz produktów w sieci.

Dobra i szybka obsługa klienta to obecnie standard

Z pewnością każdy z nas posiada swój ulubiony sklep internetowy, do którego często wraca, ponieważ ceni sobie pewne jego cechy. Polacy jako naród lubią dostawać dobre produkty w cenach, które nie są zawyżone, to jasne. Nie jest to jednak jedyna i najważniejsza charakterystyka sklepu, który ludzie chcą odwiedzać. Co więc nią jest? Oprócz niskich cen, liczy się przede wszystkim nasze zaufanie do danej marki.

Buduj więź z klientem, CallPage w tym pomoże

Wiele platform internetowych zaczyna to wreszcie rozumieć i implementuje w swoich sklepach rozwiązania, które pomagają im zbudować autentyczną więź z klientem; więź, dzięki której ten klient będzie miał ochotę ponownie zajrzeć do tego, a nie innego sklepu, kiedy będzie potrzebował konkretnej rzeczy. Każdy z nas posiada chyba w ulubionych zakładkach ten jeden portal sprzedażowy, do którego czuje sympatię i uważa, że jest najlepszy. Wynika to z faktu, że odbieramy go z jakichś powodów jako lepszy od konkurencji, często sami nie do końca rozumiejąc własne pobudki. Pewne jest tylko to, że wybrany sklep zaskarbił sobie nasze zaufanie. Być może udało mu się to dzięki CallPage?

CallPage wyświetla nienachalny widget

Z tą nowoczesną i niesamowicie wygodną opcją komunikacji zetknęliśmy się wszyscy pewnie co najmniej raz. Klikając w link przenoszący nas do konkretnego sklepu, już po chwili naszym oczom ukazywało się okno pop-up, które zachęcało nas do podania swojego numeru telefonu, lub pytało wprost, czy chcemy, aby pracownik sklepu za chwilę do nas zadzwonił? Teraz już wszystko jasne, prawda? Usługa callback działa właśnie w ten sposób – pokazuje nam, że jako konsumenci jesteśmy na tyle ważni, że w czasie krótszym niż 28 sekund, pracownik infolinii jest gotowy do nas zadzwonić, aby pomóc nam przy wyborze produktu jak najlepszego właśnie dla nas.

Zaufanie do sklepu skutkuje kolejnymi zakupami

Nawet, jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy na poziomie świadomości, nasza podświadomość rozumie to działanie jako przyjazne i zupełnie inaczej odbieramy firmę, która callback widget stosuje u siebie jako ułatwiające pracę narzędzie. Choć pozornie może to nie mieć dla nas większego znaczenia, CallPage sprawia, że obdarzamy sklep zaufaniem i prędzej czy później ponownie zrobimy w nim zakupy. To nie są tylko hipotezy. Przeczytaj o tym w artykule https://www.kupony.org/blog/callpage-widget-na-twojej-stronie-pomoze-ci-zwiekszyc-sprzedaz/.

CallPage zapewnia też dodatkowe informacje

Wtyczka daje sporo korzyści nie tylko nam, ale także samemu sklepowi. Napędza ruch w sieci, pozwala na dostęp do Google Analytics czy umożliwia personalizację ustawień. Wszystko po to, aby jak najlepiej obsłużyć nas, czyli potencjalnych klientów. Nie jest przy tym bynajmniej droga, ponieważ firmy chętne do skorzystania z niej muszą liczyć się z kosztami rzędu 59-490 złotych. Ważne jest również, że podczas naszej wędrówki po Internecie będziemy się mogli zorientować, że CallPage jest obecne nie tylko na rynku polskim, ale też europejskim i światowym.

Za usługę CallPage nie musisz nic płacić, ale jestem przekonany, że zechcesz przejść na któryś z pakietów premium, gdyż dają one największe korzyści. Sprawdź aktualne kupony rabatowe na usługę CallPage na stronie https://www.kupony.org/sklep/callpage/. Ja osobiście korzystam z widgetu callback w pracy i jako konsument również. To bardzo wygodne.